PRAKTISCH

PROGRAMMA

Het programma bestaat uit vijf sessies. Volgende topics staan op het programma:

  • De eerste stap: oriëntatie
  • De geschikte overnemer vinden
  • Wat is mijn architectenbureau waard?
  • Juridisch en fiscale aandachtspunten  
  • Wat na de overdracht? 

 

WANNEER en hoe laat? 

De sessies worden verspreid over vijf maanden en starten in februari 2021. De exacte data vind je per locatie terug in de agenda. Afsluiten doen we met een groepsoverschrijdende uitstap eind juni. 

 

De bijeenkomsten vinden steeds 's avonds plaats van 19u00 tot 21u30, telkens met ontvangst vanaf 18u30 met broodjesmaaltijd. Napraten doen we aan de bar met een drankje.

 

Waar?

OverLATER wordt aangeboden op twee locaties: 

  • Gent (3Square)
  • Mechelen (Hotel Van der Valk)

 

CORONAMAATREGELEN  

We geven er de voorkeur aan om de sessies fysiek te laten doorgaan. De locaties zijn zo geselecteerd dat de afstandsregel van 1,5 meter gerespecteerd kan worden. Uiteraard zijn we afhankelijk van de geldende maatregelen op het moment van de sessies en voorzien we indien nodig een digitaal alternatief. 

 

DEELNEMERS

Het programma is uitgewerkt voor architecten die zich willen voorbereiden op een succesvolle overdracht van hun bureau en hun bevindingen willen aftoetsen met deze van collega's. Om de dynamiek binnen de groep te verzekeren worden maximaal 15 deelnemers toegelaten per locatie. 

 

Deelnameprijs

De deelnameprijs bedraagt 400 EUR exclusief btw. Dit bedrag omvat 5 sessies met catering, syllabi en een afsluitende uitstap.

 

Indien je onderneming onder PC 336 valt, kan je beroep doen op een premie van Liberform. Klik hier voor meer informatie. Er kan geen beroep worden gedaan op de KMO-portefeuille.